Co się stanie z nami po śmierci?30 min
Wraz ze wzrostem liczby ludności na świecie, rośnie także liczba zgonów. Codziennie umiera około 160 tysięcy ludzi. Co zrobić z tymi wszystkimi ciałami? Problem miejsc na cmentarzach jest coraz ostrzejszy w miastach takich jak Paryż czy Hongkong. Jakie są rozwiązania tego problemu?