Will We Grieve Differently in Future?30 min
With the increase in the world population in recent decades, there have never been as many people living, but also dying, as today: Around 160,000 people pass away every day. These high numbers are a logistical problem as large cities run out of cemetery space and the carbon footprint of burial and cremation rises. So how will we bury and remember our dead, and also grieve in the future?