Czy woda stwarza życie?29 min
Woda jest jednym z najczęściej występujących związków chemicznych we Wszechświecie. Jednak to na Ziemi ta niepozorna substancja ujawnia cały swój potencjał. Niektórzy badacze twierdzą nawet, że woda dzięki swoim właściwościom stwarza życie. Co sprawia, że jest tak wyjątkową substancją?