Jak zachować wspomnienia?29 min
Pamięć jest strażniczką osobowości: odbija się w niej nasze postrzegania świata, samych siebie i innych. Czy da się zapamiętać doświadczenia i przeżycia dokładnie tak, jak się wydarzyły? Pamięć płata nam czasem figle – pamiętamy wydarzenia, które się nie odbyły a zapominamy te, które były naszym udziałem. Dlaczego?