Can We Remember Precisely?29 min
Memory is our identity: our representation of the world, ourselves and others is based on what we remember. But is it possible to retain memories without distorting them? Because memory sometimes plays tricks on us: psychological experiments have shown that we sometimes remember things that actually never happened.