KIDS - Rola jedzenia
Katastrofa klimatyczna, globalne nierówności, groźba trzeciej wojny światowej – czy nie byłoby lepiej, gdyby jeden światowy rząd mógł rozwiązać wszystkie te problemy? Jego namiastką jest Organizacja Narodów Zjednoczonych, ale w obevnej formie nie przystaje do wyzwań XXI wieku. Czy ludzkość jest gotowa na rząd światowy? A jeśli tak, to jak on powinien wyglądać?