Powrót do epoki kamienia
Werner Pfeiffer jest archeologiem eksperymentalnym, który nie stroni od oryginalnych metod pracy. Wraz ze swoim portugalskim kolegą Pedro Curą i zespołem europejskich archeologów postanawia wyruszyć w podróż w czasie – a dokładnie do epoki kamienia. Jak i po co? Zobaczcie.