Re: Back to the Stone Age
Werner Pfeiffer is an experimental archaeologist and museum educator. Together with his colleague Pedro Cura and a team of archaeologists, he is returning to the Stone Age for four weeks. Living as hunter-gatherers for a month aims to gain insight into what life was really like thousands of years ago.