Turcja: nagonka na Syryjczyków21 min
Turcja jest krajem przyjmującym największą liczbę uchodźców na świecie. Obecnie jest ich ponad cztery miliony, a zdecydowana większość to Syryjczycy, którzy uciekli do Turcji przed wojną. Ich życie w nowej ojczyźnie nie jest łatwe – stali się obiektem ataków ze strony polityków walczących o władzę w wyborach, a ich sytuację dodatkowo pogorszyły lutowe trzęsienia ziemi. W kolejce po pomoc znaleźli się bowiem na samym końcu.