TwistSztuka a zmiany klimatu
Niszczycielskie pożary, topniejące lodowce, powodzie deszczowe. Skutki zmian klimatu stają się coraz bardziej widoczne również w Europie. Co możemy z tym zrobić? Wielu artystów zadaje sobie to pytanie i skupia się na temacie zmian klimatycznych w swoich pracach. Ale co tak naprawdę może osiągnąć sztuka?