Alain Delon - Wywiad rzekaJoaquin PhoenixAktor pełen skrajności
Joaquin Phoenix jest dzieckiem amerykańskiego undergroundu, które stało się sławne dzięki swoim niejednoznacznym rolom. Dorastał w latach 80. w rodzinie hipisów, artystów i mistyków. Jego życie naznaczyła tragiczna śmierć brata Rivera, który w 1993 r. przedawkował narkotyki. Jak Joaquin Phoenix trafił do Fabryki Marzeń? Jaką rolę w jego życiu odegrał “Joker”? Jaki jest prywatnie? Przedstawiamy wnikliwą biografię ekscentryka Hollywood.