Re: Farmy, alternatywa dla domów opieki
W krajach skandynawskich „Green Care” (lub naturoterapia) stanowi alternatywę dla domu spokojnej starości. Dobry pomysł? W reportażu wybraliśmy się na jedną z farm, by sprawdzić, jak udaje się łączyć działalność rolniczą i pomoc starszym.