Zobacz Twist Czy włosy są polityczne? 30 min Zobacz program
W literaturze i kinie pełno jest zbrodni. Rosnącą popularnością cieszą się także kryminalne podcasty. Skąd ta fascynacja zabijaniem? Szukamy odpowiedzi w dawnym wileńskim więzieniu, obecnie przekształconym w park rozrywki.