TwistJakich mężczyzn potrzebujemy?
Mężczyźni mogą być wrażliwi, emocjonalni, kobiecy: różnice między płciami zdjaż się zacierać. Jednocześnie w mediach społecznościowych mnożą się profile macho celebrujące kult ciała i męskie stereotypy. Jakiego rodzaju mężczyzn potrzebujemy? Ile jest rodzajów męskości? Oto kilka odpowiedzi na temat kryzysu męskości.