Insektycydy - Jak chemia niszczy nasz ekosystemWiatr a zmiany klimatyczne
Wiatr napędza pogodę. Przynosi zmianę. Ale kryzys klimatyczny sprawia, że wraz z rosnącą temperaturą wiatry zachowują się inaczej. Widać to między innymi po huraganach, które stają się coraz częstsze i coraz bardziej destrukcyjne. W dokumencie rozmawiamy z naukowcami i naukowczyniami, by dokładnie poznać mechanizmy wpływu zmiany klimatu na wiatr i zrozumieć, co to oznacza dla naszej przyszłości.