I co teraz?
„Europa od dawna jest marzeniem Ukrainy” – mówi Andrzej Kurkow. Ukraiński pisarz jest przekonany, że europejskie wartości są w Ukrainie nawet ważniejsze niż w pozostałej części kontynentu. W rozmowie z dziennikarzem Yvesem Kugelmannem Kurkow maluje pełen niuansów portret swojego kraju i wyjaśnia, dlaczego Europa jest jego domem.