Tracks - Guerilla Punk with DronesDeep Thought
"Europe remains a dream for Ukraine," says Andrey Kurkov. The renowned Ukrainian writer is convinced that European values mean more in Ukraine than they do in Europe itself. In conversation with journalist Yves Kugelmann, Andrey Kurkov paints a nuanced picture of his country and also shares his personal reasons for why Europe is his home.