Izrael: nowi obrońcy przyrody
Trwający od dekad konflikt izraelsko-palestyński spowodował bezprecedensową katastrofę ekologiczną. Wyginęły prawie wszystkie ptaki wędrowne, które zatrzymywały się w Dolinie Jordanu. Aktywiści i aktywistki mobilizują się, by ocalić bioróżnorodność. Film z lektorem.