Brazylia: Klaun z Krakolandii26 min
W centrum São Paulo jest dzielnica, którą miejscowi nazywają Krakolandią. Mieszkają tu tysiące bezdomnych i uzależnionych osób, którzy są żyłą złota dla dilerów. Są jednak i tacy, którzy starają się ratować mieszkańców Krakolandii, używając do tego niekonwencjonalnych metod.