ARTE Reportage - USA: Koszmar bezdomnych studentów z KaliforniiPracujący, ale biedni
Stres o przyszłość pomimo posiadania pracy? W Europie nie jest to już rzadkością. Około ⅓ osób pracujących żyje w niepewności finansowej. Inflacja i nieprzewidywalny kryzys energetyczny uderzają w nie teraz szczególnie mocno. Rosnący strach przed biedą prowadzi do poczucia wykluczenia społecznego, a także do spadku zaufania do rządów i instytucji. W reportażu badamy ten problem przyglądając się codziennemu życiu pracujących ubogich z różnych krajów Europy.