Kobieca furia30 min
Gdy mężczyzna się gniewa, jest to normalne. Gdy w furię wpada kobieta, staje się rozedrganą histeryczką, której brakuje opanowania i zimnej krwi. Poznajcie kobiety, które nie chcą tłumić swojego gniewu i za jego pomocą walczą z niesprawiedliwością, dyskryminacją i patriarchatem.