Balkony: nowa miejska utopia?
Balkony, pomyślane jako przedłużenie sfery prywatnej, mają szczególny status w dziedzinie architektury. Dziś ta wychodząca na zewnątrz przestrzeń życiowa jest ponownie rozważana przez urbanistów, o czym świadczą prace Nicolasa Laisné w Montpellier, Christophe'a Hutina w Bordeaux i Bjarke Ingelsa w Kopenhadze.