Living Outside - The Balcony
As an extension of the private realm in the public sphere, balconies have a special status in architecture. Today they are being being reimagined by urban planners and architects such as Nicolas Laisné in Montpellier, Christophe Hutin in Bordeaux, and Bjarke Ingels in Copenhagen.