Niewygodne pytania
Wodór jest uważany za paliwo przyszłości. Dowód: Unia Europejska zaplanowała już wyprodukowanie 10 mln ton tego surowca do 2030 r., aby zasilić nim bezemisyjne autobusy, ciężarówki, łodzie i samoloty. Czy już wkrótce będzie można ogrzewać, a nawet gotować wodorem? I czy rzeczywiście jest taki genialny?