O kilku takich, co ukradli kosmos
Latanie w kosmos nigdy nie było tak tanie, a prawo dotyczące zachowania w przestrzeni pozaziemskiej pozostaje niejasne. To ułatwia eksploatację bezcennych zasobów kosmicznych. Wiele krajów, miliarderów i wielkich firm stanęło do wyścigu. To, co robią budzi poważne wątpliwości.