Kosmiczne śmieci31 min
Nad naszymi głowami krążą miliony kawałków starych satelitów i rakiet. Nawet małe odłamki mogą zniszczyć działające satelity, a lawina kolejnych może sparaliżować ruch w kosmosie. Eksperci próbują usuwać największe z nich i sprowadzać je nad oceany, żeby nikomu nie zagroziły.