Życie na wózku
Sześć osób na wózkach dzieli się swoimi przeżyciami. Niektórzy z nich postrzegają wózek jako jedyny sposób na sprawność i obecność w społeczeństwie, inni go nienawidzą. Wszyscy musieli zmierzyć się ze stereotypami na temat osób niepełnosprawnych i przekonali się, że ludzka niewiedza może bardzo ranić.