Silniejsze niż przemoc
W Liège (Belgia) kobiety będące ofiarami przemocy domowej są wspierane przez Kolektyw przeciwko Przemocy w Rodzinie i Wykluczeniu (CVFE). Dzięki poruszającym świadectwom wchodzimy w strukturę, która walczy z tą społeczną plagą.