Life as a wheelchair user
Six wheelchair users discuss their very personal journeys, and while some see their wheelchair as a means to making the most of life with their physical disability, others still find it hard to come to terms with their situation. All have had to challenge stereotypes and clichés about people with disabilities in their daily lives.