Piękne obietnice
Czyżby następował odwrót od mediów społecznościowych? Coraz więcej osób poniżej trzydziestego roku życia porzuca Instagram, X czy Snapchat. Co nimi kieruje? Camélia Kheiredine pyta o to młodych, którzy wypisali się z cyfrowego świata.