Wypalenie rodzicielskie
Narkotyki są dziś wszechobecne. Jak poradzić sobie z tą plagą? Choć niektórzy twierdzą, że substancje halucynogenne pomogły im znaleźć sens życia, większości zwyczajnie to życie niszczą. Trzech bohaterów reportażu mówi o swoich doświadczeniach z narkotykami i swoim stosunku do nich.