Europejski pacjent
Jaki jest stan opieki zdrowotnej w Europie? Jak u naszych europejskich sąsiadów rozwiązywane są kwestie związane z dostępem do opieki medycznej? Jaki jest wpływ pandemii Covid-19 na zdrowie publiczne? Analizujemy sytuację poprzez filmy dokumentalne, indywidualne portrety i reportaże z całej Europy.