Język i sztuczna inteligencjaSchizofrenicy
U Naamy, Camille, Thomasa, Hassana, Jasona i Nicolasa zdiagnozowano schizofrenię – chorobę, która przybiera bardzo różne formy w zależności od osoby. Opowiadają nam o tym, jak wygląda życie z chorobą i jakie uprzedzenia wobec schizofreników wciąż utrzymują się w społeczeństwie.