Sygnały
Kolektyw europejskich artystów prezentuje dwadzieścia cztery filmy krótkometrażowe inspirowane prawdziwymi wydarzeniami i zaangażowane w eliminację przemocy wobec kobiet. W tym odcinku krótki film z udziałem Diane Kruger, oparty na oryginalnym tekście Angeli Lehner.