Sygnały
Na parkingu restauracji fast food, w której pracuje, widzi mężczyznę brutalnie bijącego swoją żonę. Rozwścieczona postanawia zareagować. "Musimy mieć ten odruch, słysząc kobiecy krzyk. Nieważne, czy chodzi o osobę trans czy cis."