Concerto #4
Młoda muzyczka pamięta drinka, który zgodziła się wypić pewnego wieczoru ze swoim starszym nauczycielem; pamięta jego upór, by zaprosić ją do siebie i jej zażenowanie, gdy uprzejme próbowała odrzucić jego propozycję...