Concerto #4
24 short films inspired by womens’ real life experiences of sexism, harassment and violence. A young musician reminisces on the drink she accepted one evening from her teacher and her embarrassed refusals. With Céleste Brunnquell and Clémence Poesy. Text by Siri Hustvedt.