24 Hours, 24 Women, 24 Stories
24 short films by 24 female writers, performed by 24 women actors, all based on women’s real life experiences of sexism, harassment and violence. A diversity of female voices and talent from across Europe come together for a series that tackles head on the everyday brutality experienced by women. Conceived by Nathalie Masduraud and Valérie Urrea.