Czy głos ma płeć?6 min
Czy dziwi Was, gdy kobiety, które grają męskie role, nie starają się mówić niższym głosem? W operze to normalna sprawa i to już od kilku stuleci! Czy to oznacza, że kwestia płci w operze rządzi się innymi prawami?