Będę królową
Kolektyw europejskich artystek prezentuje dwadzieścia cztery filmy krótkometrażowe inspirowane prawdziwymi wydarzeniami i zaangażowane w eliminację przemocy wobec kobiet. W tym odcinku krótki film z udziałem Anaïs Demoustier, oparty na oryginalnym tekście Loli Lafon.