Togo: w szponach Tramadolu
Tramadol jest lekiem przeciwbólowym oficjalnie zaliczanym do „słabych” opioidów. Niektórzy używaja go rekreacyjnie, by przezwyciężyć zmęczenie i zwiększyć wydajność. Jednak wraz z upływem czasu coraz trudniej wyrwać się z tramadolowych szponów. Togo, podobnie jak wiele innych krajów afrykańskich, mierzy się z rosnącym uzależnieniem od leku.