"Pociąg do chmur" w Argentynie
W północnej Argentynie tak zwany "Pociąg do chmur" (El Tren a las nubes) przecina surowe Andy przez zawrotne wiadukty, zbudowane na wysokości około 4000 metrów. Ukończona w 1948 roku linia kolejowa miała służyć do transportu bogactw mineralnych regionu do sąsiedniego Chile. To jedna z najbardziej niebezpiecznych linii kolejowych na świecie.