"Anden Explorer" w Peru44 min
Z peruwiańskiego miasta Cuzco, w samym sercu Andów, kolej Andean Explorer zapewnia dostęp do słynnego Machu Picchu i miasta Arequipa, otoczonego trzema wulkanami. Pierwsza linia biegnie wzdłuż rzeki Urubamba w Świętej Dolinie Inków, podczas gdy druga przebiega na wysokości 4470 metrów aż do jeziora Titicaca. Piękna, ale niebezpieczna podróż.