Dopamina: Candy Crush
Gra w Candy Crush daje poczucie siły i szczęścia. Twoje minisukcesy są nagradzane wizualnymi lub dźwiękowymi komplementami, co schlebia Twojemu ego i wyzwala dopaminę w mózgu.