Art of Gaming
Platformówki to wspomnienie z dzieciństwa niejednego z nas. Dziś powrócimy do starych klasyków jak i przedstawimy kilka nowości. I pokażemy, że mimo prostych zasad, platformówki potrafią być bardzo trudne! Dziś na tapetę weźmiemy Super Meat Boy (2010), Super Mario Odissey (2017), Super Mario Bros 2 (1988), Inside (2016), Cuphead (2017), Donkey Kong Country (1994) Super Mario 64 (1996(, Bubsy 3D: Furbitten Planet (1996) i Prince of Persia (1989)