Art of Gaming
Trinity i badacz nauk sportowych Nicolas Besombes i zastanawiają się czemu gry w których akcja rozgrywa się bardzo szybko cieszą się taką popularnością. Czy to kwestia adrenaliny? Sprawdzamy na przykładzie „Soni Macia” (2017), „WipEout Omega Collection” (2017) i „F-Zero” (1990) i „Gran Turismo”.