Art of Gaming
Miłość to główny temat sztuki. Literatury, teatru, kina. A jak jest w grach? Podobno miłość to gra. Ale czy gry i miłość do siebie pasują? Sprawdzamy na przykładzie „Wiedźmina 3” (2015), „Last Day of June” (2017) i „The Sims 4” (2014).