Art of Gaming
W grach kobiety rzadko pojawiały się jako główne bohaterki. Często ukazywane były raczej jako słabe, prawie nagie lalki barbie. Dzięki Larze Croft sytuacja ta zaczęła się powoli zmieniać, a od czasów „Horizon Zero Dawn” gracze dostali wreszcie silną, normalnie wyglądającą bohaterkę Aloy. W dzisiejszym odcinku przyjrzymy się też innym grom takim jak „Metroid” (1986), „Bayonetta” (2009) i “The Last of Us – Left Behind” (2014).