Art of Gaming
Jak to jest spacerować po wirtualnych łąkach, lasach i pustyniach? Czy wycisza i odpręża nas to tak samo jak przebywanie na prawdziwym łonie natury? Sprawdzamy na przykładach takich gier jak “Red Dead Redemption” (2010) „theHunter: Call of the Wild” (2017), “Nocturlan Hunt” (2017), “Firewatch” (2016) i “Star Wars: Battlefront II” (2017).