Intellectual property: The Belgian illustrator standing up to Temu
In Belgium, an illustrator saw her designs being used without her consent on products sold on the Chinese online platform Temu. This case of intellectual property theft is far from an isolated case in Europe and calls into question how creators and artists can defend themselves when faced with these situations.